A javításnak az első lépése az, hogy hívjon fel minket. A telefonbeszélgetés során minden részletet megbeszélünk. Megkérdezzük Önt, hogy mit tapasztal. Ez nagyon fontos, mivel így már előre fogjuk tudni, hogy mivel állunk szemben. Fontos ilyenkor azt is megemlíteni, hogy milyen márkájú a készülék, de pontos típust nem fontos tudni.
Ezt követően megbeszélünk egy alkalmas időpontot. Természetesen időben kifogunk érkezni, nem fogjuk Önt megváratni egy percig sem. Ha szeretné, hogy a szerelés is gyorsan végbe menjen, akkor kérjük tegye meg, hogy szabad utat enged a klímához, így ha pl.: az ablak előtt van bútor, akkor kérjük tolja el. Ezzel is gyorsabb lesz a szerelés.
A szerelés elején először meghatározzuk a hibát. Ha meg van a hiba, akkor természetesen elkezdjük a javítást. Ezt előre nem lehet megmondani, hogy mennyi időbe fog telni, mivel lehet, hogy öt perc alatt végzünk, de az is lehet, hogy órák kérdése, hogy helyre jöjjön a hiba. De természetesen minden folyamatról „tudósítjuk” az ügyfelet.
Ha meg van a javítás, akkor ellátjuk hasznos tanácsokkal az ügyfelet, majd távozunk.